nikaver - 2009-06-13 15:05:35

1. Przed założeniem tematu sprawdź czy podobny temat już nie istnieje. Jeśli jest, ale zamknięty skontaktuj się z moderatorem działu, który być może otworzy już istniejący temat.
2. Obowiązuje przestrzeganie praw autorskich. Tematy, w których będą plagiaty innych prac, bądź same tematy stanowić będą plagiaty, zostaną zamknięte, a autor poniesie konsekwencje.
3. Tematy nieaktywne 14 dni będę zamykane i przenoszone do archiwum. Punkt ten nie dotyczy działu "Spam" oraz działu "Download" (tam tematy nie będą zamykane za nieaktywny okres).
4. W przypadku niejasności, proszę się kontaktować na PW z moderatorem działu.
5. Wszelkie propozycje odnośnie usprawnienia niniejszego Regulaminu należy składać na PW lub drogą mailową do Administratora.
6. W przypadku większej ilości postów odbiegająca od tematu temat ten będzie dzielony i posty przeniesione w odpowiednie miejsce pod odpowiednim tematem.
7. Administrator w każdej chwili może podjąć akcje moderatorskie bez podania przyczyn. Odwołania do tych decyzji proszę kierować na PW.
8. Nie piszemy double postów, jeśli nie jest to konieczne! Dozwolone jest jednak podbijanie tematu w prezentacjach (musi minąć co najmniej 24h od napisania ostatniego posta) i Naszej Twórczości (tu tylko i wyłącznie nową pracą). Nadużywanie będzie karane warnem!
9. Sygnatury mogą mieć maksymalne rozmiary:
* 500px szerokości
* 120px wysokości
* 50KB wagi
Wszystkie nieregulaminowe sygnatury zostaną usunięte, a po trzykrotnym wycięciu sygnatury zostanie nałożony ban.
10. Opcja szukaj nie gryzie! Zanim napiszesz nowy temat lub będziesz miał pretensje o to, że Twój temat zniknął użyj opcji szukaj, bo być może został przeniesiony do innego działu bądź do Archiwum. W tym ostatnim wypadku zgłoś się do kogoś z Teamu, z prośbą o ponowne otwarcie.
11. Mile widziane jest pisanie poprawną polszczyzną.
12. Moderator ma obowiązek przenieść zamknięty temat do archiwum.
13. Moderator w przypadku nie stosowania się do regulaminu, bądź nie wywiązania się ze swoich obowiązków, zostanie z powrotem zdegradowany do rangi zwykłego użytkownika forum.

Na forum zabrania się :
1 Nadmiernego używania wielkich czcionek, floodowania i spamowania (w innych działach niż SPAM). Takie zachowania będą karane warnem lub banem.
2. Nadmiernego używania przekleństw, zarówno tych odcenzurowanych jak i tych bez cenzury.
3. Używania słów obraźliwych, mających na celu obrazę innej osoby, bądź grupy społecznej.
4. Publikowania treści :
- pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie
- brutalnych, ukazujących przemoc
- wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazkowanie, kropkowanie, przekręcanie liter),
- obrażających użytkowników forum lub inne osoby (np. osoby publiczne),
- zawierających groźby odnoszące się do życia realnego,
Dotyczy to również cytatów z innych postów, wiadomości z gry, logów z IRC bądź innych komunikatorów internetowych (np. Gadu-Gadu) etc.
- wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji
- ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm)
- łamiących prawo (np. prawa autorskie i pokrewne, m.in. klony gier, będących własnością firmy, prawo o ochronie danych osobowych), propagujących łamanie prawa (np. piractwo komputerowe)
- zawierających jawne reklamy (produktów, usług) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeñ, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno, (w niektórych przypadkach reklamy nie przynoszące zysków również są niedozwolone), a także wszelkiego rodzaju linków referencyjnych
- propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;
- innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe np. prowokowanie, podsycanie wrogiej atmosfery.
5. Zakładania przez użytkowników wielu kont - tzw. multikonta. Założenie 2 lub więcej kont skończy się banem na wszystkie konta użytkownika.
6. Zmieniania treści upomnień, informacji i tym podobne w postach, które zostały napisane przez jednego z moderatorów forum (są one wyróżnione kolorem).


Regulamin będzie aktualizowany
Pozdrawiam nikaver

GotLink.plgothicmodding taxi wałcz